Coral bay,

4 april 2015 - Coral Bay, Australië

Sorry mensen ik doe dit weer vanaf mijn iPad, want ik heb na weken weer eens internet erop. Dus weer lange zinnen lezen. Maar ik zal jullie verblijden want dit wordt een van mijn laatste verslaggen. Coral bay een heel klein dorpje met een mooie baai, waar je vanaf het strand kan snorkelen ningeloo reef. Ik ben na een aantal uren in de auto, wat je moet doen om weer iets te zien daar aan gekomen. Heel vriendelijk personeel en een redelijk hostel. Ik had mijn accommodatie nog niet geboekt voor exmouth. Normaal gesproken doe ik dat zelf, maar de vrouw van de receptie heeft het voor mij geregeld, ook wel eens lekker. Ik wilde graag zwemmen met de whale Shark in exmouth. Ze was verbaasd hierover, aangezien daar 14 boten het water op gaan en hier maar vier. Met dat in mijn gedachten ben ik het kantoor binnen gelopen van ningeloo diving. Daar heb ik een hele leuke meid ontmoet hayley, zij is de fotograaf van de whale Shark adventure. Ik heb me laten overhalen om de volgende dag het te doen. Een rustige avond met een telefoontje naar Nederland. Toen stond erop eens een jongen genaamd Arno die mij aansprak. Ik viel nog net niet van mijn stoel af. Lang, donker haar en blauwe ogen en vol met tattoos. De tattoos vind ik niet echt aantrekkelijk,maar wat een lekker ding. Hij vroeg me wat en ik heb hem de weg gewezen naar het internet. Die avond had ik in mijn dorm een Australisch stel Claire en Chris. Ze waren zo bezopen als het maar zijn kan, maar ik heb erg om ze lachen. We zijn wilden wat gaan eten en zowaar daar zat Arno op het terras met zijn Vrienden. We hebben een tijd lang met elkaar zitten praten. Ik ben veel over hem te weten gekomen. Zo woont hij hier al ruim vier jaar heeft een eigen bedrijf, gaat voor 6 weken vrijwilligers werk doen in India, daarna voor twee maanden naar Nederland om vervolgens weer naar Canada te gaan en dat land te ontdekken. Wauw wat een leven heb je dan zeg. Hij was erg moe en ik zei dat hij moest gaan slapen dat wilde hij niet en stelde voor om te gaan zwemmen.  Ja waarom ook niet dacht ik. Maar ja ik had nogal veel kleding aan wat wapperde rondom mijn lichaam. Eenmaal daar aangekomen vroeg ik hem hoe we dat gingen doen. Nou skinny dipping natuurlijk. Het schaam rood stond op mijn kaken. Euh maaruuhhh  dat heb ik nog nooit gedaan. Eens moet de eerste keer zijn was zijn antwoord, daar had hij een punt. Oke ik heb mijn onderbroek aangehouden. De zee was adembenemend mooi, het was volle maan en de zee gaf bijna licht. Wat een avontuur zeg.  De hel  blauwe en witte kleuren die bijna sprookjes achting aan deden en de volle maan verlichtte de omgeving. Oke hij moest voorop lopen want ik was bang voor de Sting Ray's. Een heerlijk gevoel, het water dat langs je naakte lichaam gleed. Na een tijdje kreeg ik het koud en ben ik naar het hostel gegaan. Arno kroop in zijn eenmans tentje waar de anderen ook sliepen. Hij zou met zijn vrienden gaan wild camping in exmouth  dus hebben we elkaar gedag gezegd.De volgende ochtend was het tijd voor spanning en avontuur, want de nummer 1 op mijn bucketlist zou gaan gebeuren. Whale Shark diving.

1. Ciska:
    20 april 2015
    Leuk verhaal melissa en vandaag de dag nog 5 dagen en dan ben je weer terug in Nederland! Ook wel weer leuk om je te zien hoor.
  2. Lenyweijdeveld:
    Leuke verhalen weer.
  3. Jacqueline:
    20 april 2015
    Hahaha lekker gek wijfie ben je toch ik denk nu kom er toch een verhaal met Arno haha
  4. Mylène:
    Skinny hihi. Gewoon doen, heerlijk. X