cairns

17 maart 2015 - Cairns, Australië

Oke in een vogelvlucht typ ik dit want mijn bus komt zo. Ik ben in de bus gesprongen met een korte broek en een tank top. Ik heb het nog nooit zo koud gehad, echt zo fijn. NOT.

Ik zit nu aan de antibiotica, heb 2 dagen verhoging gehad en loop met een ontstoken oog rond. Lang leve de airco. maar ik herstel snel.

Dus eenmaal in Cairns aangekomen ben ik de volgende dag naar Cape tirbulation gegaan. Een hele mooie plek waar je zoutwater crocs kan zien, schildpaden en nog meer wildlife. The cassowarrie hele aparte vogel, niet gezien. Daar heb ik Mike ontmoet die mij zag rondlopen met mijn camera en stelde voor om de volgende dag me mee te nemen naar leuke plekken. Dat heeft hij gedaan en het was geweldig. Fijne vent. Terug naar Cairns en daarna naar de table lands. De leukste gids Brad ontmoet, zo vreselijk grappig. Daar een nacht gebleven en mijn groep onmoet. Ik had de tour geboekt maar ze hadden een fout gemaakt dus ik ging de eerste dag mee met een andere tour. Het was zo geweldig. Milla Milla waterval gefotografeerd. maar ik voelde me nog niet oke.

Die avond heb ik mijn eigen groep ontmoet, we bleven allemaal overnachten.

De volgende ochtend zijn we gaan mountain biken, ik heb de top al kotsend gehaald. Daarna kwam het makkelijkste gedeelte maar dat trok ik echt niet. Ik voelde me zo beroerd. Dus ik werd opgehaald, voelt even pijnlijk aangezien ik niet snel opgeef. Maar mijn lichaam werkt niet als iemand van 37 jaar. Dus accepteren!!

Daarna gingen kanoen ben niet mee gegaan. Heerlijk ontspannen armbandjes zitten maken en gekletst met Birgit.

De omgeving is zo fantastisch. Nu weer terug in Cairns en op naar Perth.
Ik ben best gespannen omdat ik totaal niet weet welke richting ik wil gaan starten. Het is zoveel minder toeristisch en ook niet op hen gericht. Spannend om accomodatie te vinden. We zien het allemaal wel.

Op naar mijn grootste avontuur PERTH. Vreselijk veel zin in.

1. Lenyweijdeveld:
    22 maart 2015
    Nou Melissa wat een verhaal. En wat schrijf je leuk. We genieten van jou verhalen hoor. Het moet heel veel werk zijn. Xxxxxx
  2. Lenyweijdeveld:
    22 maart 2015
    Veel succes aan de westkust. We horen het wel.xxxxxxx
  3. Marisol:
    22 maart 2015
    Echt geweldig weer die avonturen wat je allemaal meemaakt
    En echt super om in je verhalen te lezen en zien dat je zo aan het groeien bent,dat is echt mooi
    Ik kabinet wachten op je volgende verhalen
  4. Lenie Wiekart:
    22 maart 2015
    Ha Melissa, Wat een prachtige reis en wat beleef je veel!!! Mooi dat je door jouw spontaniteit zoveel leuke mensen op je pad vindt. Ik ben heel benieuwd naar het volgende deel van je reis.
  5. Patty:
    22 maart 2015
    Wát een verhalen, Lis! Ik ben blij voor je! Vanmiddag zei ik nog tegen een vriendin; ze ziet er zó gelukkig uit op de foto's.. En dat bén je ook, dat blijkt wel uit je verhalen xxxxxliefs!!
  6. Jacqueline:
    23 maart 2015
    Prachtige verhalen wat een avonturen beleef jij hoop dat je goed opgeknapt bent voor je volgende avontuur..topper