Fiji deel 2

8 februari 2015 - Nadi, Fiji

Daar ben ik weer. Heerlijk gegeten. Waar was ik gebleven. Oh ja die gekke Chinees en de leuke mensen, sjane (moeder) ,Zoë en quins. Ik ga even terug naar onze eerste nacht in onze geweldige bungalow aan het strand. We zaten gezellig te kletsen en ineens kwam de buurvrouw vragen of we stil konden zijn. Natuurlijk, wij zijn gaan slapen. Corry had een lange vlucht achter de rug, dus tijd om naar bed te gaan. Heerlijk de airco aan, corry lag al te slapen toen de elektriciteit uitviel. Ja en toen werd het al heel snel warm in de bungalow. De buurvrouw had daar erg last van. Die begon te klagen, nou ja eerder te jammeren. Zo hard dat corry er wakker van werd. Er liep een medewerker buiten om te controleren waar de elektriciteit was uitgevallen. Hup zij naar buiten, het leek wel een huilende baby. Wij met onze hulpverlenings achtergrond direct haar gaan analyseren. We kwamen al snel tot de conclusie dat het een typisch gevalletje van borderline was. Die arme man probeerde van alles om haar gerust te stellen, bood haar een andere kamer aan waar wel elektriciteit was. Maar oh gut dan moest ze haar spullen achter laten, nou dat kon echt niet. We hebben in een deuk gelegen. De volgende morgen liep ze in een jurkje met een hemd eronder, terwijl wij in onze bikini zwetend bij het zwembad zaten. Alles deed ze met een lach, maar ondertussen klagen. Helaas vertrok ze. We hebben een boottocht gedaan naar het prachtige eiland tivua. We zijn met een waanzinnige mooie oude boot gegaan. Op en top werden we verzorgd. De crew die ons entertainde en corry deed heerlijk mee. Lekker gek allemaal. Wat is Fiji mooi zeg! Zit je ineens op een tropisch eiland, witte stranden en hel blauwe zee. We zijn weer heerlijk gaan snorkelen, wat was dat gaaf. Nu kon ik mooiere foto's maken. De zee was kalm en veel helderder. We hadden een privé gids Bill. Aardige vent, na het snorkelen een heerlijke lunch gehad, daarna ronde twee met snorkelen. Visjes voeren. Op den duur zag ik een gezicht in een steen en bij mij gingen de alarm bellen rinkelen. Een steenvis, helaas was mijn batterij leeg van de camera. Het was een heel groot beest wat lijkt een rots. Aan de bovenkAnt heeft hij stekels en als je daar op trapt, wordt je dood ongelukkig. Heeeeelllll veeeellll pijn. Gelukkig is er niemand op gaan staan. Na het snorkelen was het feest afgelopen. Het was een fantastische dag! Als cadeautje een geweldige zonsondergang. Nu zit het Fiji verhaal erop. We zijn naar Melbourne gevlogen. Waar we twee dagen zullen verblijven om daarna de great ocean road te gaan doen. Duuussss to be continu. Bedankt voor het lezen mensen.